Sakarya'nın iş yerlerinde yaşanan kazalar, son günlerde artış gösterdi. Arifiye, Akyazı, Hendek ve Söğütlü ilçelerinde meydana gelen iş kazalarında toplam 15 işçi hastanelik oldu. Bu durum, hem iş güvenliğini sorgulatıyor hem de aileleri endişelendiriyor.

24 Haziran'da Akyazı'da 4, Arifiye'de 7 ve Söğütlü'de 2 işçi, çeşitli iş yerlerinde yaralanarak hastaneye kaldırıldı. Yaralı işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bildirildi. Ancak bu kadar çok kazanın yaşanması, iş güvenliği önlemlerinin yeterli olup olmadığını akıllara getiriyor.

25 Haziran'da ise Hendek ilçesinde 31 yaşındaki F.Ç., iş kazası geçirerek yaralandı. Ardından Akyazı'da 41 yaşındaki Ü.B. de benzer bir kaza sonucu hastaneye kaldırıldı. Her iki işçinin de sağlık durumunun stabil olduğu öğrenildi.

Sakarya'da iş kazalarının son bulması için yetkililerin daha fazla önlem alması ve iş güvenliğine daha çok dikkat etmesi gerektiği vurgulanıyor. İşçilerin güvenli bir ortamda çalışması, hem onların hem de ailelerinin huzuru için büyük önem taşıyor.