Sakarya'nın gündeminde ilginç bir olay var. 11 Haziran gecesi saat 02.28'de verilen yemek siparişi, bir vatandaş için kabusa dönüştü. Sipariş ettiği hamburgerin köftesinde kıl çıkması, hijyen konusunda ciddi bir sorunu gözler önüne serdi. Yaşadığı rahatsızlığı dile getiren vatandaş, hemen işletme ile iletişime geçtiğini ve durumu bildirdiğini aktardı.

Ancak, yaşanan bu olayı takiben kendisine yaklaşık 15 gündür geri dönüş yapılmadığını belirten vatandaş, işletmenin ilgisizliğinden şikayetçi. "Hijyen açısından yaşadığım bu durum kabul edilemez. Ayrıca, işletmenin bu konudaki kayıtsızlığı marka imajını da zedeler," dedi.

Mağduriyetinin giderilmesini isteyen vatandaş, hızlı bir geri dönüş ve özür beklediğini ifade ederken, aynı zamanda ödediği ücretin iade edilmesini talep etti. Benzer durumların yaşanmaması için gerekli hijyen kontrollerinin artırılması çağrısında bulundu.