Sakarya Üniversitesi, mezuniyet törenlerinin dördüncü gününde öğrencilerini yeni başlangıçlara uğurladı. Ailelerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi ile Eğitim Fakültesi öğrencileri büyük bir gurur yaşadı. SAU Stadyumu'nda gerçekleştirilen törene üniversite yönetimi, dekanlar, akademisyenler, öğrenciler ve davetliler katıldı. Heyecan dolu anların yaşandığı törende, kortej yürüyüşünün ardından aileler, mezun olan genç mühendisleri uzun süre alkışladı.

Bu yıl Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesinden yaklaşık 400 öğrenci mezun oldu. Bilişim Sistemleri Mühendisliği, Bilgisayar Mühendisliği ve Yazılım Mühendisliği bölümlerinden mezun olan öğrenciler, düzenlenen törenle diplomalarını alarak yeni hayatlarına ilk adımlarını attı. Mezuniyet yemini sonrası diplomalarını alan öğrenciler, yıllar süren emeklerinin karşılığını almanın mutluluğunu yaşadı. Tören, geleneksel kep atma seremonisiyle sona erdi ve mezuniyet sevinci doruğa ulaştı.

Eğitim Fakültesi tarafından düzenlenen mezuniyet töreninde ise 438 öğretmen adayı diplomasını alarak geleceğin öğretmenleri olarak SAU mezunlar ailesine katıldı. Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık, Fen Bilgisi Öğretmenliği, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Sosyal Bilgiler Öğretmenliği, Türkçe Öğretmenliği, Okul Öncesi Öğretmenliği ve Sınıf Öğretmenliği programlarından mezun olan öğrenciler, meslek yemininin ardından keplerini havaya fırlatarak sevinçlerini paylaştı.

Mezuniyet törenleri, dört gün boyunca farklı fakültelerde gerçekleştirildi ve bugün İlahiyat Fakültesi ile Mühendislik Fakültesi törenleriyle sona erecek. Öğrenciler, aileleri ve akademisyenleriyle birlikte bu özel anı ölümsüzleştirmek için bol bol hatıra fotoğrafı çektirdi.