Manisa'nın Salihli ilçesinde, Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 2. Grup Kızlar ve Erkekler Müsabakaları başladı. Salihli Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'nün ev sahipliğinde gerçekleşen bu etkinlik, genç sporcular için büyük bir fırsat sunuyor.
Salihli Ramiz Turan Spor Kompleksi'nde düzenlenen açılış seremonisi, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı. Programda, Salihli Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Oktay Ayaz, antrenörler ve sporcular bir araya geldi. Müsabakalara Afyonkarahisar, Aydın, Eskişehir, İzmir, Manisa, Muğla ve Uşak illerinden gelen takımlar katılıyor. Toplamda 154 genç yetenek, takımlarını bir üst tura taşımak için kıyasıya mücadele edecek.
Oktay Ayaz, Anadolu Yıldızlar Ligi'nin gençlerin spor alanındaki gelişimi açısından önemine değinerek, “Burada mücadele eden tüm sporcularımızın sahada centilmence yarışacağına inanıyorum. Farklı illerden gelen sporcularımızı Salihli’de ağırlamaktan büyük memnuniyet duyuyoruz” dedi. Dört gün sürecek olan müsabakalarda, dereceye giren takımlar bir sonraki etapta yer alma hakkı kazanacak.