Manisa'nın Salihli ilçesinde, belediye güvenlik personeli ve bir köpeğe yapılan saldırı, kamuoyunda büyük yankı uyandırdı. 21 Haziran sabahı Salihli Belediyesi hizmet binası önünde yaşanan olayda, K.T. (49) isimli şahıs, belediye tarafından sahiplenilen 'Gece' isimli köpeğe saldırdıktan sonra güvenlik görevlilerine tekme attı.
Olayın ardından güvenlik görevlileri durumu kontrol altına alarak şahsı etkisiz hale getirdi. Hemen ardından polis ekiplerine teslim edilen K.T., belediye avukatlarının şikayeti üzerine gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin tamamlanmasının ardından adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı mahkeme tarafından 'basit yaralama' suçundan tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Bu tür olayların yaşanmaması için yetkililerin daha dikkatli olması gerektiği düşünülüyor. Salihli halkı, güvenlik ve hayvan hakları konularında daha fazla önlem alınmasını talep ediyor.