Şanlıurfa'nın Siverek ilçesinde yaşanan ilginç bir olay, görenleri hayrete düşürdü. Seyir halindeki bir otomobile tutunan motosiklet sürücüsü, hem kendi hayatını hem de diğer sürücülerin güvenliğini tehlikeye attı.
Olay, Siverek-Adıyaman kara yolunda meydana geldi. Hızla giden bir otomobilin penceresinden sarkan emniyet kemerine tutunan motosiklet sürücüsü, tehlikeli bir yolculuğa çıktı. Motosikletinin arızalanması sonucu mu, yoksa başka bir sebeple mi bu yöntemi denediği henüz bilinmiyor.
Diğer sürücüler tarafından cep telefonu kameralarıyla kaydedilen o anlar, sosyal medyada da büyük yankı uyandırdı. Görüntüler, sürücünün cesareti ve dikkatsizliğiyle dikkat çekti. Trafikteki diğer araçların bu tehlikeli duruma nasıl tepki verdiği merak konusu oldu.