Şanlıurfa'da sıcak hava etkili olmaya devam ediyor. Termometreler, bu sıcak yaz günlerinde 43 dereceyi göstererek, kenti Türkiye'nin en sıcak noktalarından biri haline getiriyor.

Atatürk Bulvarı'ndaki termometrelerin 43 dereceyi göstermesiyle birlikte, vatandaşlar serinlemek için parklara ve ağaç gölgelerine sığınıyor. Bazı vatandaşlar ise güneşin etkisinden korunmak için şemsiye kullanmayı tercih ediyor.

Yüksek sıcaklık nedeniyle kentteki işlek mekanlarda ise sakin bir atmosfer hakim. Şanlıurfa halkı, bu sıcak günlerde serinlemek için çeşitli yöntemler arıyor. Şehirdeki sıcak hava dalgası, yaşamı olumsuz etkileyerek, hareketliliği azaltıyor.