Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi’nin öncülüğünde düzenlenen "Göbeklitepe’nin Işığında Yenilenebilir Enerji ve Sürdürülebilir Gelecek" eğitim programı, sertifika töreniyle sona erdi. TÜBİTAK’ın desteklediği bu anlamlı projede, 30 öğrenci yenilenebilir enerji konusunda eğitim aldı.

Şanlıurfa Bilim Merkezi’nde 4 gün boyunca süren eğitim programı, katılımcılara enerji ve sürdürülebilirlik hakkında önemli bilgiler sundu. Tören, öğrencilerin katılım sertifikalarını alma heyecanına ev sahipliği yaptı.

Sertifika dağıtım törenine Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreter Yardımcısı Emrah Karaca ve Gençlik ve Spor Hizmetleri Daire Başkanı Mehmet Küçük de katıldı. Emrah Karaca, öğrencilere başarılar dileyerek, bu tür eğitimlerin gelecekteki enerjiyi şekillendireceğini vurguladı.

Bu eğitim programı, gençlerin yenilenebilir enerji kaynaklarına olan ilgisini artırırken, Şanlıurfa’nın da sürdürülebilir bir gelecek için önemli adımlar attığını gösteriyor.