Şanlıurfa'nın sokaklarında huzuru sağlamak için mücadele devam ediyor. Narkotik Suçlarla Mücadele ekipleri, şehrin güvenliği için gerçekleştirdiği operasyonla bir kez daha zehir tacirlerine göz açtırmadı.
İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı ekipler, yaptığı titiz çalışmalar sonucunda bir aracın içerisinde 2 kilo 250 gram skunk maddesi ele geçirdi. Olay, kentin kalabalık bir bölgesinde gerçekleşti ve bölge halkında büyük bir rahatsızlık yaratıyordu.
Operasyonda 1 şüpheli şahıs yakalanarak gözaltına alındı. Uyuşturucu madde imal ve ticareti yapma suçlamasıyla adliyeye sevk edilen şüpheli, çıkarıldığı mahkeme tarafından tutuklanarak cezaevine gönderildi. Bu operasyon, Şanlıurfa'da uyuşturucu ile mücadelede atılan önemli adımlardan biri olarak kayıtlara geçti.