Şanlıurfa'nın tarım işçileri, jandarma ekiplerinin titiz denetiminden geçti. Bilecik'te gerçekleştirilen uygulama, tarım sezonunda çalışan mevsimlik işçilere yönelik yapıldı.

Olay, Osmaneli ilçesindeki Oğulpaşa Köyü Yeşilçimen mevkiinde meydana geldi. Jandarma ekipleri, burada bulunan Şanlıurfalı mevsimlik tarım işçilerini kontrol etti. Denetim sırasında toplam 17 işçinin kimlik ve kayıt sorgulamaları yapıldı.

Asayiş timi ve jandarma personelinin katılımıyla gerçekleştirilen bu uygulamada, işçilerin M-7 sistemindeki kayıt durumları da teyit edildi. Neyse ki, herhangi bir olumsuz durumla karşılaşılmadı. Bilecik İl Jandarma Komutanlığı, bölgede huzur ve güvenliğin sağlanmasına yönelik denetimlerin aralıksız sürdürüleceğini bildirdi.