Sapanca Belediyesi, evde bakım hizmeti alan yaşlı vatandaşlar için anlam dolu bir etkinlik düzenledi. Bu programda, birçok vatandaşın yaklaşık iki buçuk yıl aradan sonra evlerinden çıktığı öğrenildi. Belediye ekipleri, yaşlıları evlerinden alarak etkinlik alanına getirdi ve etkinlik sonrasında güvenli bir şekilde evlerine geri ulaştırdı.

Yaşlı vatandaşlar, bu etkinlik sayesinde hem farklı bir ortamda vakit geçirme hem de yaşıtlarıyla bir araya gelerek sohbet etme şansı buldular. Etkinlikte samimi sohbetler gerçekleştirildi, katılımcılar keyif dolu anlar yaşadı. Sapanca Belediye Başkanı Nihat Arda Şahin, etkinlikte yer alarak büyüklerimizle sohbet etti ve onların talep ve önerilerini dinledi. Program sonunda, Belediye Başkan Yardımcısı Yılmaz Metin ve Sosyal Yardım İşleri Müdürü Numan Balkaya, katılımcılara çeşitli hediyeler takdim etti.

Başkan Şahin, etkinlikte yaptığı konuşmada, “Bugün burada gördüğümüz tebessüm ve mutluluk her şeyden daha kıymetli. Uzun zamandır evlerinden çıkamayan büyüklerimizin yeniden hayata karışmasına vesile olmak bizim için büyük bir mutluluk. Bizler, geçmişiyle güçlü bir aileyiz. Büyüklerimizin yalnız olmadığını hissettirmek ve hayatlarına dokunabilmek en önemli sorumluluklarımızdan biri. Onların duası ve yüzündeki gülümseme bizim en büyük kazancımızdır” dedi.

Sapanca Belediyesi, sosyal belediyecilik anlayışı doğrultusunda yaşlı vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik bu tarz programların yaz boyunca devam edeceğini açıkladı.