Manisa'nın Selendi ilçesinde, Mollaahmetler Mahallesi'nde hayırseverlerin katkılarıyla inşa edilen 120 kişilik Aloşlar Camii, düzenlenen bir törenle Selendi İlçe Müftülüğü'ne teslim edildi. Modern mimarisiyle dikkat çeken cami, kısa sürede ibadete açılacak.
2023 yılında 'Sütçü Nurullah' olarak bilinen Dernek Başkanı Nurullah Kakız'ın öncülüğünde yapımına başlanan Aloşlar Camii, mahallede önemli bir ihtiyacı karşılayacak. Hem ibadet alanı hem de din görevlileri için lojman içeren projeyle, mahalle sakinlerinin ibadetlerini daha rahat bir ortamda gerçekleştirmesi hedefleniyor.
Camii teslim töreninde konuşan yetkililer, hayırseverlere teşekkür ederek, yeni caminin mahalle halkına hayırlı olmasını diledi. Mahalle sakinleri ise, yeni caminin ibadete açılacak olmasından büyük memnuniyet duyduklarını ifade etti.