Beşiktaş'ın eski teknik direktörü Sergen Yalçın, katıldığı bir programda geçmişe dair çarpıcı açıklamalarda bulundu. Büyüleyici bir samimiyetle, siyah-beyazlı kulüpteki dönemini değerlendirdi.
Yalçın, "Taraftar isterse giderim dedim, taraftar istedi, gittim. Bana yapılanları Italiano'ya yapmayın, bırakın adam işini yapsın," diyerek taraftarın gücüne vurgu yaptı. Beşiktaş'a gelirken kısa vadede başarı vaat etmediğini belirten Yalçın, takımın düzelmesi için birkaç transfer dönemine ihtiyaç olduğunu ifade etti.
Devre arasında yaptığı oyuncu değişiklikleri ve gönderdiği dokuz futbolcunun Dünya Kupası'nda oynadığını belirten Yalçın, bu sürecin Beşiktaş için önemli bir yapı taşını oluşturduğunu savundu. Ayrıca, genç kaleci Ersin Destanoğlu ile ilgili de duyduğu üzüntüyü dile getirdi.
Yalçın'ın en dikkat çeken sözleri ise bazı eski Beşiktaşlı futbolculara yönelikti. "Televizyonlara ve YouTube programlarına çıkarak sürekli bel altı vurmaya çalışan eski futbolculara ayıp, utanın," diyerek eleştirilerini sert bir dille ifade etti. A Milli Takım Teknik Direktörü Vincenzo Montella'ya yönelik eleştirileri de dikkat çekti. Yalçın, "Montella hangi başarıyla milli takıma teknik direktör oldu?" diyerek başarı kriterlerine vurgu yaptı.