Sakarya'nın kalbinde, Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı'nın düzenlediği Sinema Terapi Atölyesi, bir dönemi daha geride bıraktı. Sinemanın iyileştirici gücünü, psikolojik farkındalık çalışmalarıyla harmanlayan bu atölye, katılımcılara unutulmaz bir deneyim sundu.
İki haftada bir düzenlenen oturumlarda, katılımcılar seçilen filmler üzerinden duygularını, düşüncelerini ve aile ile toplum ilişkilerini derinlemesine keşfetme fırsatı buldu. Klinik Psikolog Çiğdem Çan Aslan’ın rehberliğinde gerçekleştirilen bu atölye, sinema terapisi tekniğini kullanarak psikoterapiyi destekleyici bir yöntem olarak öne çıktı.
Atölye boyunca katılımcıların kendilerini daha yakından tanımaları, duygu ve düşüncelerini fark etmeleri amaçlandı. Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, “SGM’mizde uzun süredir devam eden Sinema Terapi Atölyesi’nin son dersini gerçekleştirdik. Vatandaşlarımızdan büyük ilgi gören bu atölyemizin yeni dönemde de devam etmesini planlıyoruz” denildi. Detaylı bilgi almak isteyenler için iletişim numarası da paylaşıldı: 444 40 54.