Aydın Orman İşletme Müdürlüğü, yaz aylarının gelmesiyle birlikte orman yangınları riskine karşı Söke ilçesinin Sazlıköy bölgesinde yol kenarı temizlik çalışmaları başlattı. Ekipler, iş makineleriyle gerçekleştirdikleri bu çalışmalarda, yanıcı maddeleri ve diri örtüyü temizleyerek bölgenin güvenliğini artırmayı hedefliyor.

Yapılan temizlik çalışmaları, muhtemel yangınların yayılma riskini azaltmak için titizlikle yürütüldü. Aydın Orman İşletme Müdürlüğü, yaz mevsimi ile birlikte artan sıcaklıkların yangın riskini yükselttiğine dikkat çekerek, bu tür önleyici çalışmaların farklı bölgelerde de devam edeceğini bildirdi. Ayrıca, ormanlık alanlarda yaşayan vatandaşların daha dikkatli olmaları konusunda uyarıda bulundu.

Yol kenarlarında yapılan temizlikle, yangınların kontrol altına alınmasını zorlaştıracak unsurlar ortadan kaldırılırken, bölgenin daha güvenli bir hale getirilmesi amaçlanıyor. Aydın Orman İşletme Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, ekiplerin çalışmalarının devam edeceği belirtildi.