Osmanlı Devleti'nin 5. padişahı Sultan Çelebi Mehmed, vefatının 605. yılında Bursa'daki kabri başında anıldı. Yeşil Türbe önünde düzenlenen anma programı, tarih ve kültür meraklılarını bir araya getirdi.
Kültür ve Turizm Bakanlığı Vakıflar Genel Müdürlüğü Bursa Bölge Müdürlüğü ve Bursa Muş Eğitim ve Hizmet Vakfı'nın (BUMEV) destekleriyle gerçekleştirilen etkinlikte, Kur'an-ı Kerim tilavetinin ardından dualar edildi. Anma programının katılımcıları, bu manevi atmosferde bir araya gelmenin huzurunu yaşadı.
Etkinlik sonrası, Yeşil Cami önünde vatandaşlara nohut, pilav ve aşure ikram edildi. Tüm Bursa halkının katılımıyla gerçekleşen bu anlamlı anma, birlik ve beraberliğin simgesi oldu.
Törene, Vali Yardımcısı Rıza Gençoğlu, Yıldırım Kaymakamı Metin Esen, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Numan Çakır, İl Kültür ve Turizm Müdürü Kamil Özer, Bursa Vakıflar Bölge Müdürü Haluk Yıldız ve BUMEV Başkanı Ahmet Akın gibi önemli isimler de katıldı.