Sultanbeyli'de heyecan verici bir konut projesi hayata geçiyor! Belediye Başkanı Ali Tombaş, Sulkent projesinin başvuru sürecinin başladığını müjdeledi. Faizsiz ve eşit taksit imkanıyla sunulan bu projeye, peşin fiyatına 30 ay vade fırsatıyla sahip olmak mümkün.

Başkan Tombaş, "Erişilebilir konut alanında yeni bir adım atıyoruz. Hemşehrilerimizin faize bulaşmadan ev sahibi olmalarını sağlamak amacıyla Sulkent projemizi hayata geçirdik" dedi. Proje, Sulkon ve Luxera GYO iş birliğiyle gerçekleştiriliyor. 2+1 ve 3+1 daireler, lansmana özel avantajlı fiyatlarla satışa sunuluyor.

Belediyenin yaptığı açıklamaya göre, Battalgazi Mahallesi'nde inşa edilen projede toplam 445 daire ve 13 ticari ünite yer alıyor. Daireler için yüzde 30 peşin ödeme yapıldıktan sonra geri kalan tutar 30 ay eşit taksitlerle ödenebilecek. Başvurular, sulkent.com adresinden 19-30 Haziran tarihleri arasında alınacak. 10 bin TL başvuru ücreti ile gerçekleştirilecek bu süreçte, noter huzurunda yapılacak kura çekimi ile asıl hak sahipleri belirlenecek.

Başkan Tombaş, "Ev sahibi olma hayali kuran herkesi bu fırsatı değerlendirmeye davet ediyorum. Projemiz, konum itibariyle Kuzey Marmara Otoyolu'na ve çeşitli sosyal olanaklara oldukça yakın" şeklinde sözlerine ekledi. Faizsiz ödeme planı ile konut sahibi olma fırsatı, Sultanbeyli’deki hemşehrilerimizi bekliyor.