Tekirdağ'ın deniz kenarında, balıkçı barınaklarının geleceği masaya yatırıldı. Tekirdağ Bölge Liman Başkanı Mustafa Asım Sulu, Tarım ve Orman Müdürü Mehmet Aksoy'u ziyaret ederek, balıkçılıkla ilgili iş birliği fırsatlarını görüştü.

Ziyaret sırasında, mevcut balıkçı barınaklarının durumu ve bu alanda yürütülen çalışmalar detaylı bir şekilde değerlendirildi. Sulu ve Aksoy, denizcilik faaliyetlerinin geliştirilmesi için neler yapılabileceği konusunda fikir alışverişinde bulundu.

Aksoy, bu önemli ziyaret dolayısıyla Sulu'ya teşekkür ederken, Tekirdağ'daki su ürünleri sektörünün desteklenmesi için birlikte hareket etme kararlılıklarını da vurguladı.