Tekirdağ'da düzenlenen ASKF Olağan Genel Kurulu, heyecan dolu anlara sahne oldu. Divan Başkanlığı’nı Mehmet Kaya’nın üstlendiği kongrede, Yönetim Kurulu Üyesi İsa Kunt tarafından sunulan faaliyet ve mali raporlar, delegelerin oy birliğiyle kabul edildi.
Genel kurulda federasyon tüzüğünde önemli değişiklikler yapıldı. Yönetim kurulu üye sayısı 9'dan 11'e çıkarılırken, kulüplerin yıllık aidatının 1.000 liradan 10.000 liraya yükseltilmesi önerisi ise oy çokluğuyla kabul edildi.
Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi Spor Şube Müdürü Naci Nur, kongrede yaptığı konuşmada, kentteki spor altyapısını güçlendirecek projelerin devam ettiğini belirtti. Süleymanpaşa başta olmak üzere tüm ilçelere yeni spor tesisleri ve kapalı spor salonları kazandırılacağını müjdeleyen Nur, '11 ilçeye 11 antrenman salonu' projesinin hazırlıklarının sürdüğünü ifade etti. Bu yeni tesislerin futbolun yanı sıra basketbol ve diğer branşlara da hizmet vereceğini vurguladı.
Yeniden başkanlığa seçilen Ersan Karamehmetoğlu, kongreye katılan kulüp başkanları ve delegelere teşekkür ederek, 'Bu sıcak havaya rağmen 14. Olağan Genel Kurulumuzda gösterilen ilgi bizleri mutlu etti. Yeni yönetimle birlikte çok güzel işlere imza atacağız. Spor çalıştayı yapmayı planlıyoruz. Hakemlerimizi kulüplerimizle buluşturacağız ve genç arkadaşlarımızın fikirlerinden faydalanacağız.' dedi.
Kongre sonunda Karamehmetoğlu başkanlığındaki yeni yönetim belirlendi. Yönetimde İsa Kunt, Emin Neşeli, Özgür Öztürk, Mert Nurettin Şık, Mustafa Özkara, Ersin Sever, Gürol Şenol, Ercan Üstün, Zeynel Yurtsever ve Boğaç Abdurrahmanoğlu yer aldı. Denetleme kurulunda ise Filiz Uzun San, Tunç Şenel ve Süleyman Uçun görev alacak.