Tekirdağ'da, su ürünleri kaynaklarının korunması için denetimler aralıksız sürüyor. Tekirdağ Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri, yasa dışı avcılığı önlemek adına sıkı bir denetim programı yürütüyor.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden alınan bilgilere göre, Su Ürünleri Kanunu çerçevesinde gerçekleştirilen denetimlerin amacı, su ürünleri kaynaklarının sürdürülebilirliğini sağlamak ve gelecek kuşaklara bu değerleri aktarmak. Bu kapsamda, su ürünleri avcılarına yönelik denetimler, il ve ilçe müdürlüklerine bağlı ekipler tarafından eş zamanlı olarak yürütülüyor.

Bu denetimlerle hem yasa dışı avcılığın önüne geçilmesi hedefleniyor hem de Tekirdağ'ın su ürünleri zenginliğinin korunması sağlanıyor. Tekirdağlı balıkçılar ve denizciler, bu denetimlerin önemini vurgularken, sürdürülebilir avcılık konusundaki hassasiyetlerini de dile getiriyorlar.