Tekirdağ'da yapılan polis denetimlerinde, uyuşturucuyla yakalanan 7 şüpheli gözaltına alındı. İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Süleymanpaşa, Çerkezköy ve Çorlu ilçelerinde gerçekleştirdikleri kontroller sırasında şüpheli hareketler sergileyen 7 kişiyi durdurdu.
Yapılan üst aramalarında, şüphelilerin üzerinde sentetik uyuşturucu maddeler bulundu. Uyuşturucu ile mücadele kapsamında gerçekleştirilen bu operasyon, Tekirdağ'da güvenliği sağlamaya yönelik önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.
Gözaltına alınan şahısların emniyetteki işlemleri ise devam ediyor. Tekirdağ'da uyuşturucu ile mücadele kararlılıkla sürdürülürken, vatandaşlar da bu konuda daha dikkatli olmaya davet ediliyor.