Tekirdağ Büyükşehir Belediyesi, Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) sürecinde öğrencilere ve ailelerine destek olmak için kolları sıvadı. Sınavın ilk günü, çeşitli noktalarda kurulan stantlar ve mobil ikram araçları ile ücretsiz kumanya hizmeti sunuldu.
Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı'nın koordinesinde hayata geçirilen bu projede, sınav sabahı okul önlerinde hazır bulunan ekipler, öğrenci ve velilere çay, su, simit, meyve suyu ve sıcak ikramlarla destek oldu. Sınav heyecanını paylaşan vatandaşlar, bu uygulamayı memnuniyetle karşıladı.
YKS'nin ilk oturumu olan Temel Yeterlilik Testi (TYT) öncesinde, Kadriye Nazif Gölge Anadolu Lisesi, Zübeyde Hanım Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Fatih Anadolu Lisesi ve Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi gibi okulların çevresinde kurulan stantlardan ikramlarda bulunuldu. Sabahın erken saatlerinden itibaren hizmet veren ekipler, sınav süresince okul çevresinde hazır bekledi.
Öğrencilerin sınav gününü daha rahat geçirebilmeleri ve ailelerin bekleme sürecini konforlu hale getirebilmeleri amacıyla ayrıca dinlenme alanları da oluşturuldu. Büyükşehir Belediyesi'nin bu destek çalışmaları, 21 Haziran pazar günü yapılacak Alan Yeterlilik Testi (AYT) öncesinde de devam edecek. Aynı noktalarda kurulacak stantlar ve mobil araçlarla öğrenci ve velilere ikram hizmeti sunulacak.