Tekirdağ Milli Eğitim Müdürü Abdülaziz Yeniyol, sosyal sorumluluk projelerine katkı sağlayan öğretmen ve personele teşekkür belgesi takdim etti. Bu özel an, eğitim camiasının özverisini bir kez daha gözler önüne serdi.

İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen programda, sağlık ve çevre bilinci çalışmalarına katkıda bulunan öğretmenler, belgelerini almanın mutluluğunu yaşadı. Ebru Nayim Fen Lisesi'nden Sosyal Yardımlaşma ve Sosyal Sorumluluk Projeleri Kulübü öğrencileri ile okul hemşiresi Fadime Erdoğan, “Glutensiz ve Hareketli Yaşam” etkinliğine verdikleri destekten dolayı ödüllendirildi.

Ayrıca, OPET Petrolcülük AŞ ile Milli Eğitim Bakanlığı'nın iş birliğiyle yürütülen “Tertemiz Yarınlar Okullardan Başlar” projesine katılan okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin proje sorumlusu öğretmenlerine de teşekkür belgeleri verildi. Yeniyol, öğrencilerin sosyal, kültürel ve çevresel farkındalıklarını artıran tüm öğretmenleri ve projelerde emeği geçenleri kutladı.

Yeniyol, özveriyle yürütülen çalışmaların eğitim camiasına önemli katkılar sunduğunu vurgulayarak, katılımcılara başarılar diledi.