Turgutlu, nihayet beklediği ulaşım konforuna kavuşuyor! Turgutlu Belediye Başkanı Çetin Akın, düzenlenen yeni araç tanıtım toplantısında müjdeli haberi verdi. Ergenekon Kavşağı projesinde yer teslimi yapılacağı bilgisini paylaşan Akın, "Pazartesi günü itibarıyla Manisa Büyükşehir Belediye'mizle birlikte ihaleyi alan şirkete yer teslimini yapıyoruz," dedi.
Başkan Akın, ilçenin trafik sorununa çözüm olacak bu projeye dair detayları da aktardı. Projenin tamamlanmasının ardından Turgutlu’nun en büyük sorunu olan trafik sıkışıklığının büyük ölçüde azalacağını belirten Akın, "Sekiz ay içinde iş bitirme süreci var. Turgutlu, bu sürecin sonunda rahat bir nefes alacak," ifadelerini kullandı.
Akın, Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu’ya da desteklerinden ötürü teşekkür ederek, yapılan çalışmaların hızla devam ettiğini vurguladı. GDZ Dağıtım Şirketi’nin çalışmalarının tamamlandığını ve ihale edilen şirketin yol yapımına başlayacağını belirten Akın, "Mahalle muhtarlarımız ve tüm ekip arkadaşlarımızla birlikte Turgutlu'ya hak ettiği hizmeti sunmak için var gücümüzle çalışıyoruz," dedi.