Tuzla Belediye Başkanı Şadi Bingöl, İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin (İBB) iptal ettiği imar planıyla ilgili olarak sert bir açıklamada bulundu. Başkan Bingöl, mevzuata aykırı yapıların yasal hale getirilmesini amaçlayan planın iptal edilmesiyle birlikte, Tuzla halkının ciddi bir mağduriyet yaşayabileceğini belirtti.
Bingöl, "30 bin insanın evsiz kalmasını engelleyecek imar planının yürürlüğe girmesine bir gün kala, İBB'nin Tuzla halkını mağdur eden bu yaklaşımını büyük bir üzüntü ve hayal kırıklığıyla karşılıyorum" diyerek, yaşanan sürecin Tuzla'da yarattığı belirsizliğe dikkat çekti. İBB'nin aldığı bu karar sonrasında, Tuzla'da binlerce kişinin durumu belirsiz kaldı.
Başkan Bingöl'ün bu açıklamaları, Tuzla'da büyük bir endişe yaratırken, yerel halk da bu duruma tepkili. Tuzla için hayati öneme sahip olan bu imar planı, birçok ailenin geleceğini yakından etkiliyor.