Ümraniye, bu yıl da Muharrem ayının bereketini ve paylaşma ruhunu yaşatmak amacıyla geleneksel aşure dağıtım programını büyük bir katılımla gerçekleştirdi.
15 Temmuz Şehitler Meydanı'nda dev kazanlarda kaynatılan aşureler, 20 bin vatandaşa ikram edildi. Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım, "Muharrem ayı çok önemli bir ay, bu ayda da tevekkülü ve duayı bırakmayalım" diyerek etkinliğin önemine vurgu yaptı.
Bu yılki "Aynı Kazanda Aynı Gönül" temasıyla düzenlenen etkinlik, Kur’an-ı Kerim tilaveti ile başladı, ardından mehter takımının coşkulu gösterisiyle devam etti. İstanbul Valisi Davut Gül, Ümraniye Belediye Başkanı İsmet Yıldırım ve birçok protokol üyesinin katıldığı etkinlikte, birlik ve beraberlik duyguları pekişti.
Başkan Yıldırım, etkinliğin ardından yaptığı açıklamada, "Bugün burada 20 bin vatandaşımıza aşure dağıttık; diğer mahallelerimizde de camilerimiz ve Millet Bahçelerimizde dağıtım devam edecek. Muharrem ayının önemini bir kez daha hatırlatmak istiyorum. Herkese hayırlı bir Muharrem ayı diliyorum" dedi.