Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, Sırbistan'da düzenlenen Serbest Dalış Dünya Şampiyonası'nda büyük başarılar elde eden Tekirdağlı sporcuları makamında ağırladı. Okyanus Su Sporları Kulübü sporcuları ve milli takım antrenörü Sertan Aydın, Vali Soytürk ile bir araya geldi.

Novi Sad'da gerçekleştirilen şampiyonada, Tekirdağlı sporcular milli takımın kazandığı 14 madalyadan 11'ini kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Vali Soytürk, sporcularla bir süre sohbet ederek, elde ettikleri dereceler nedeniyle kendilerini ve antrenörlerini tebrik etti. Türkiye'yi ve Tekirdağ'ı uluslararası alanda başarıyla temsil eden sporculara, başarılarının devamını diledi.

Ziyarette Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Üzgün de yer aldı. Tekirdağ'ın gururu olan bu sporcular, hem kendi başarıları hem de şehrin tanıtımındaki rolleriyle dikkat çekiyor.