Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde bir akşam yemeği kabusa döndü. Yedikleri tavuk yemeğinden dolayı gıda zehirlenmesi yaşayan 6 aile bireyi, hastaneye kaldırıldı.

Olay, gece saatlerinde meydana geldi. Aynı aileden oldukları öğrenilen 6 kişi, akşam yedikleri tavuk yemeğinin ardından sabah saatlerinde mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle karşılaştı. Aile fertlerinin durumu ciddiye alınarak 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verildi.

Acil sağlık ekipleri, kısa sürede olay yerine ulaşarak ilk müdahaleyi gerçekleştirdi. Mide bulantısı ve kusma belirtileri gösteren 6 kişi, ambulanslarla hastaneye kaldırıldı. Tedavi altına alınan aile bireylerinin sağlık durumu hakkında henüz net bir bilgi verilmedi.

Olayla ilgili olarak soruşturma başlatıldığı bildirildi. Viranşehir'de yaşanan bu üzücü olay, gıda güvenliğinin önemini bir kez daha gözler önüne serdi.