Yükseköğretim Kurumları Sınavı'nın (YKS) ikinci gün oturumları sırasında, sınava geç kalma riski yaşayan bir öğrenciye jandarma ekipleri yetişti. Buharkent'ten sınava katılmak üzere Nazilli'ye gelen genç, sınav yerini karıştırarak yanlışlıkla İsabeyli Mahallesi'ndeki kampüse gitti.
Daha sonra durumu fark eden öğrenci, jandarmadan yardım istedi. Jandarma ekipleri, İlçe Jandarma Komutanlığına bağlı Motosikletli Asayiş Timleri ile hızlıca harekete geçti. Öğrenciyi bulunduğu yerden alarak sadece 7 dakika içinde Nazilli Sümer Kampüsü'ndeki sınav merkezine ulaştırdılar.
Jandarma ekiplerinin özverili çalışması sayesinde, öğrenci AYT oturumuna zamanında katılma şansı buldu. Kendisine destek olan jandarma ekiplerine minnettar kalan öğrenci, bu süreçte yaşadığı heyecanı ve jandarmanın yardımını içtenlikle paylaştı.