Yunusemre Belediyespor, Kadınlar Voleybol 2. Ligi'nde yeni sezon için kadro yapılanmasını sürdürürken, genç orta oyuncu Esennur Atay ile yeniden anlaşma sağladı. Geçtiğimiz sezon gösterdiği performansla dikkat çeken Atay, renkleriyle yeni sezonda da mücadele edecek.
Yunusemre Belediyespor, iç transfer çalışmalarına hız verdi. Mavi-beyazlı takım, Esennur Atay ile sözleşme yenileyerek ekibin önemli bir parçasını daha kadrosunda tutmayı başardı. Daha önce Rengin Nuhoğlu ile anlaşan Kulüp, iç transferde ikinci imzayı Esennur’a attırdı. Genç voleybolcu, yeni sezonda da takımının başarısı için elinden gelenin en iyisini yapacağını belirtti.
Tevfik Lav Spor Tesisleri’nde düzenlenen imza törenine Kulüp Başkanı Bülent Kanik ile yöneticiler Metin Keleş ve Berkant Kayıkçı da katıldı. Esennur Atay, yeniden Yunusemre Belediyespor forması giyecek olmanın mutluluğunu yaşadığını ifade ederek, "Bana duyulan güven için teşekkür ediyorum. Geçtiğimiz sezon olduğu gibi bu sezon da takımımızın hedefleri doğrultusunda mücadele ederek kulübüme katkı sağlamak istiyorum" dedi.
Kulüp Başkanı Bülent Kanik ise, Esennur'un genç yaşına rağmen sahadaki mücadeleci yapısının ve gelişime açık karakterinin dikkat çekici olduğunu belirtti. Kanik, "Geçtiğimiz sezon takımımıza önemli katkılar sundu, yeni sezonda da kendisinden beklentimiz yüksek. Yapılan anlaşmanın hem kulübümüz hem de sporcumuz adına hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı. Yunusemre Belediyespor, yeni sezon öncesi kadrosunu korumaya ve güçlendirmeye devam ederken, iç ve dış transfer çalışmalarını sürdürüyor.