Manisa'nın Yunusemre ilçesinde gerçekleştirilen Osmancalı Çileği İlk Hasat Şenliği, renkli görüntülere ve yoğun bir katılıma sahne oldu. Şenliğe Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, Başkan Yardımcıları Emine Özge Arslan ve Seyit Ali Özmen ile birlikte birçok yerel yönetici ve mahalle muhtarı da katıldı. Başkan Balaban, çilek üreticileriyle bir araya gelerek, onların taleplerini dinledi ve çileğin bölge tarımı için ne denli önemli bir değer olduğunu vurguladı.

Şenlikte, Osmancalı çileğinin kalitesinin tanıtımı için çeşitli etkinlikler düzenlendi. Ayrıca, tarımsal kalkınma ve kırsal turizm üzerine bir panel de gerçekleştirildi. Belediye Başkan Yardımcısı Emine Özge Arslan'ın moderatörlüğünde, Kırsal Turizm Derneği Başkanı Ziraat Mühendisi Nedim Zurnacı ve Yüksek Ziraat Mühendisi Nazım Şafak, katılımcılara çilek üretimi ve kırsal kalkınma konularında bilgiler aktardı.

Panelde katılımcılardan gelen sorulara yanıtlar verilirken, şenlik boyunca çocuklar için düzenlenen Çilli Şov gösterisi büyük ilgiyle izlendi. Gün boyu devam eden etkinlikler, Osmancalı çileğinin tanıtımına katkı sağlarken, üreticilerin emeklerinin görünür hale gelmesine de olanak tanıdı.