İzmir’in Buca ilçesinde bulunan Zübeyde Hanım Huzurevi, Babalar Günü dolayısıyla anlamlı bir etkinliğe ev sahipliği yaptı. Huzurevi sakinleri, Türk sinema tarihinin önemli yapımlarından biri olan "Babam ve Oğlum" filmini izleyerek duygusal anlar yaşadı.

Film gösteriminin ardından huzurevi sakinleri, babalık üzerine düşüncelerini ve anılarını paylaştı. Şevket Öztürk, babalığın büyük bir sorumluluk olduğunu vurgulayarak, “Çocuklarımızı ve torunlarımızı iyi yetiştirmek önemli. Ülkemizde gençlerin yurt dışına gitmesini üzüntüyle karşılıyorum” dedi.

Diğer huzurevi sakini Turgut Temur ise, “Gerçek baba olmak; evladının acısını kendi acısından daha fazla hissedebilmektir. Bütün babaların Babalar Günü kutlu olsun” diyerek duygularını dile getirdi. Niyazi Kül, “Gençlere de sesleniyorum; babalarınızın kıymetini bilin” ifadeleriyle duygusal bir mesaj verdi.

Etkinlikte, babaların kıymetini anlamanın önemine değinen Sami Güler, “Evlat babaya, baba da evlada muhtaçtır. Burada huzurluyuz ve bu özel günü sevinçle geçiriyoruz” dedi. Huzurevi sakinleri, babalık duygusunun güzelliğini ve gençlere tavsiyelerini paylaşarak, Babalar Günü’nü coşkuyla kutladılar.