Antalya'nın Üçgen Mahallesi'nde uzun yıllar hizmet veren SGK Sağlık Sosyal Güvenlik Merkezi'nin yıkımına başlandı. Yerine, 469 milyon TL'lik dev bir yatırım ile modern bir hizmet binası inşa edilecek.
Bu önemli projenin ilk adımları atılırken, Antalya'daki Sosyal Güvenlik Kurumu'nun hizmet altyapısının yenilenmesi hedefleniyor. Anafartalar Caddesi üzerinde bulunan mevcut bina tamamen yıkılacak ve yerine modern bir yapı inşa edilecek. Proje, 700 gün içinde tamamlanarak SGK hizmetlerinin daha çağdaş ve teknolojik koşullarda sunulması amaçlanıyor.
Projenin dikkat çeken bir yönü ise, tutuklu eski SGK Antalya İl Müdürü Mehmet Tanrıöver'in döneminde hazırlandığı. İhale süreçlerinin Tanrıöver döneminde yürütüldüğü öğrenilirken, yapım sürecinin mevcut yönetim döneminde başladığı kaydedildi. Bu durum, kamuoyunda farklı iddiaların gündeme gelmesine neden oldu.
Yıkım işlemlerinin tamamlanmasının ardından inşaat süreci başlayacak. Yeni SGK hizmet binası, vatandaşlara daha modern ve teknolojik bir altyapı sunmayı hedefliyor. Projenin 700 gün içinde tamamlanarak hizmete açılması planlanıyor. Antalya'da SGK sağlık ve sosyal güvenlik hizmetlerinin daha modern koşullarda sunulması için bu yatırım büyük bir adım olacak.