Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkan Adayı Berkay Bahar, seçimlere katılımı artırmak için yaptığı çağrıda, tüm üyelerin sandıkta yer almasının önemine vurgu yaptı. Bir otelde düzenlediği basın toplantısında, Antalya'nın ekonomik ve sosyal geleceğine dair projelerini paylaşan Bahar, ATSO'nun sadece üyelerine hizmet veren bir oda olmaktan öte, kentimizin gelişiminde stratejik bir rol oynaması gerektiğini ifade etti.

Son ATSO seçiminde yalnızca 13 üyenin oy kullandığını hatırlatan Bahar, “Başkan seçilmeniz halinde bir sonraki seçimde 68 bin üyenin çoğunluğunu sandığa getirecek misiniz?” sorusuna, “Öncelikle başkan seçilmem gerekiyor. Ancak, ortak akılla yönetim hedefimiz var” şeklinde yanıt verdi.

Bahar, Antalya'nın su, ulaşım, kentsel dönüşüm ve turizm gibi birçok alanda önemli sorunlar barındırdığını belirterek, ATSO'nun bu sorunlara çözüm üreten bir merkez olmasını hedefliyor. 2040 yılında su sıkıntısı yaşanabileceğine dikkat çeken Bahar, deniz suyundan içme suyu üretimi ve yağmur suyunun yeniden kullanılması gibi projelerin gündeme geleceğini açıkladı.

Ulaşım konusuna da değinen Bahar, raylı sistem yatırımları ve akıllı kavşak uygulamaları gibi çalışmalarla Antalya'nın ulaşım sorunlarına çözüm bulmayı amaçladıklarını söyledi. Teknolojik dönüşümün önemine de dikkat çeken Bahar, Antalya'nın yüksek teknoloji üreten bir kent haline gelmesi gerektiğini vurguladı.

Sağlık turizminin yılın tamamına yayılması için özel projeler geliştireceklerini belirten Bahar, gastronomi ve kültür turizminde de Antalya'nın potansiyelinin artırılması gerektiğini ifade etti. Antik kentlerin turizme kazandırılması ve dünya çapında festivaller düzenlenmesi gerektiğini dile getiren Bahar, Antalya'nın zenginliklerini daha etkin bir şekilde kullanarak kenti uluslararası alanda öne çıkarmayı hedefliyor.