Derince Belediye Başkanı Sertif Gökçe, Kocaeli Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği üyeleriyle bir araya geldi. Kahvaltı programında esnafın sorunları üzerinde durulurken, Gökçe, "Sorunlarınızı en iyi ben anlarım" diyerek esnafın önemine dikkat çekti.

Kocaeli'nin kalbinde, Derince'de gerçekleştirilen bu buluşmada KESOB Başkanı Kadir Durmuş da söz aldı. Durmuş, "Bugün burada esnafımızın sorunlarını Sertif başkanımıza arz edeceğiz. Her zaman esnafımızın yanında olacağız. Başkanımızdan arada böyle programlar düzenlemesini rica ediyoruz" dedi.

Başkan Gökçe ise, odaların ve sivil toplum kuruluşlarının önemine vurgu yaparak, "Bizlerde bu sofrayı sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Sorunlarınızı en iyi ben anlarım, çünkü oda başkanlığı, belediye başkanlığından daha zor bir meslek" şeklinde konuştu.

Derince'nin kültür ve sanat alanında da önemli bir yere sahip olduğunu belirten Gökçe, "Derince, İstanbul'daki Harbiye ile rekabet edebilecek bir durumda. Türkiye'deki bütün sanatçılar Derince'ye geliyor. Bu durum, Derince'mizi sadece Kocaeli'de değil, tüm Türkiye'de tanınır hale getiriyor" diye ekledi.

Gökçe, sosyal belediyeciliğin önemine dikkat çekerek, "Belediyeler sadece yol ve kaldırım yapmakla mükellef değil, halkın yanında olmalı, üretim yapmalı ve istihdama katkı sağlamalıdır. Buradaki kahvaltıdaki ürünlerin yüzde 80'i belediyemize ait" dedi. Derince, hem sanayi hem de turizm açısından önemli bir merkez olma yolunda ilerliyor.