Nazilli Belediye Başkanı Dr. Ertuğrul Tetik, Fen İşleri Müdürlüğü ekipleriyle birlikte kentin dört bir yanında süren yol yenileme ve parke taşı döşeme çalışmalarını yerinde inceledi. Başkan Tetik, Nazilli’de şu anda eş zamanlı olarak 41 farklı noktada yol yapım ve yenileme işlemlerinin devam ettiğini, 16 yeni noktada ise çalışmaların yakında başlayacağını duyurdu.
Yol yapım süreçlerini yalnızca üstyapı ile sınırlı tutmadıklarını vurgulayan Tetik, kalıcı çözümler üretmek amacıyla ilgili kurumlarla iş birliği içinde hareket ettiklerini belirtti. Özellikle altyapı yenileme ihtiyacı olan bölgelerde, yol yenileme çalışmalarına başlamadan önce internet ve telefon altyapısından sorumlu kurumlarla görüşmeler yapıldığını ifade etti. Bu sayede yeni yolların kısa süre içinde yeniden kazılmasının önüne geçileceğini kaydetti.
Ayrıca, Başkan Tetik, Nazilli Belediyesi ekiplerinin, üstyapı çalışmalarından önce yaklaşık yarım asırlık içme suyu hatlarını da yenilediğini söyleyerek, “Önce altyapıyı güçlendiriyor, ardından yolumuzu yapıyoruz. Bu sayede su kayıplarını azaltırken, kamu kaynaklarını en verimli şekilde kullanıyoruz” dedi.
Çalışmaların planlı bir anlayışla sürdüğünü ifade eden Tetik, “Vatandaşlarımızın uzun yıllar güvenle kullanabileceği yollar inşa ediyoruz. İyi içme suyu, telefon ve internet altyapısı tamamlanmış, dayanıklı ve konforlu ulaşım ağını oluşturmak için sahadayız. Nazilli’nin her mahallesine hizmet götürmeye devam edeceğiz” diye konuştu.