Batman Petrolspor, yeni sezon hazırlıkları için Bolu’ya gelerek kampa girdi. Trendyol 1. Lig’in yeni takımı, Abant yolu üzerindeki otelde konaklayarak ilk antrenmanına akşam saatlerinde başladı. Takım, bu kamp sürecinde kendini fiziksel olarak geliştirmeyi hedefliyor.

Teknik direktör Selçuk Şahin, Bolu’daki kampın kendisi için yeni bir başlangıç olduğunu belirtti. Şahin, "Batman şehrinin futbol alanındaki son başarılarını yakından takip ediyordum. Bizim amacımız, iyi bir oyun ortaya koyarak taraftarımızı mutlu eden bir takım oluşturmak," dedi. Taraftar desteğini avantaja çevirmeyi planladıklarını da vurguladı.

Kamp programının 14 gün süreceğini aktaran Selçuk Şahin, bu süreçte fiziksel çalışmaların ön planda olacağını söyledi. Kampın ardından kısa bir izin verilerek, Kayseri’de ikinci etap kampının yapılacağı bilgisini paylaştı. Teknik heyetin, transfer sürecini bu kampa kadar tamamlamayı hedeflediği ve Bolu kampının sonunda ilk hazırlık maçının oynanabileceği ifade edildi.