Sarı-lacivertli ekibin yeni sezon hazırlıkları hız kesmeden devam ediyor. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Takım, ardından sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmalarıyla form tutmaya çalıştı.
Antrenmanın son bölümünde ise oyuncular, dar alanda yapılan çift kale maçlarla mücadele yeteneklerini geliştirdi. Fenerbahçe, Sakarya'daki bu yoğun antrenman programıyla yeni sezon için hazır olma yolunda ilerliyor.
Yarın da devam edecek antrenmanlarla, sarı-lacivertlilerin hazırlıkları sürecek. Şehirdeki taraftarlar, takımlarının bu çalışmalara gösterdiği özveriyi büyük bir heyecanla takip ediyor.