Beşiktaş, EuroLeague tarihine yeni bir sayfa ekleyerek, önümüzdeki sezon organizasyonda mücadele etme hakkı kazandı. EuroLeague yönetimi, gelecek sezon 20 takımın yer alacağını duyurdu ve Beşiktaş, bu 20. takım olarak listeye girdi.

Bu heyecan verici gelişme, Türk basketbolu adına büyük bir adım. Beşiktaş, Paris Basketbol ile birlikte bir yıllık özel davet (wild card) ile EuroLeague'de boy gösterecek. Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun ardından, Siyah-Beyazlıların da katılımıyla Avrupa Ligi'nde 3 Türk takımı yer alacak.

Türk basketbolu, geçmişte 8 kez Avrupa Ligi'nde iki veya daha fazla takımla temsil edilmişti. Ancak Beşiktaş'ın katılımı ile bu sayı bir kez daha artmış oldu. Beşiktaş, 2012-13 sezonundan sonra bu prestijli organizasyonda tekrar yer alacak, bu da taraftarlar için büyük bir sevinç kaynağı.