Çanakkale'nin Biga ilçesine bağlı Işıkeli köyünde, Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure ikram edildi. Bu özel etkinlik, köyde birlik ve beraberlik duygusunu pekiştirdi.
Işıkeli Köyü Muhtarlığı tarafından düzenlenen programda, köy halkı ve misafirler bir araya geldi. Aşurenin ikram edildiği etkinlikte, köy muhtarı Emin Aktaş, Muharrem ayının önemine vurgu yaptı.
Aktaş, "Bu ay, paylaşmanın ve kardeşliğin en güzel örneklerinin sergilendiği bir dönem. Köy muhtarlığı olarak, geleneksel aşure bereketini komşularımızla ve misafirlerimizle paylaşmak istedik. Davetimize icabet eden tüm konuklarımıza ve köy halkımıza teşekkür ediyorum," dedi.
Etkinlik, katılımcılara sıcak bir ortam sunarak, dostluk ve dayanışma duygularını pekiştirdi. Aşure ikramı, Biga halkının geleneksel değerlerine olan bağlılığını bir kez daha gözler önüne serdi.