Şanlıurfa’nın Birecik ilçesinde, Belediye Başkanı Mehmet Begit, halkla bir araya gelerek onların sorun ve taleplerini dinledi. "Halk soruyor, başkan cevaplıyor" programı, vatandaşların yanı sıra muhtarlar, siyasi parti temsilcileri ve kanaat önderlerinin katılımıyla gerçekleştirildi.

Toplantıda mahalle ve köylerin ihtiyaçları ele alındı. Katılımcılar, doğrudan başkana sorunlarını iletme fırsatı buldular. Özellikle bazı mahallelerin öncelikli hizmet beklentileri gündeme gelirken, Başkan Begit, belediye hizmetlerinin tüm bölgelere eşit şekilde ulaştırılması gerektiğini vurguladı.

Başkan Begit’in eşit hizmet anlayışı, toplantıya katılan vatandaşlar tarafından memnuniyetle karşılandı. Program, katılımcıların talep ve önerilerinin dinlenmesinin ardından sona erdi.