Bolu, doğanın rengarenk canlılarıyla yeniden canlanmaya hazırlanıyor. Tarım ve Orman Bakanlığı, kene ve kahverengi kokarca ile mücadele kapsamında 62 ilde 51 bin keklik ve sülünü doğaya bırakma kararı aldı. Bu yıl Bolu'nun da içinde bulunduğu projeyle, keklik ve sülünlerin doğaya kazandırılması amaçlanıyor.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı'nın açıklamasına göre, Bolu’da 39 bin 250 keklik ve 11 bin 750 sülün, doğal yaşam alanlarına salınacak. Bu adım, hem ekosistemin korunmasına katkı sağlayacak hem de doğal dengeyi yeniden tesis edecek.

Bu güzel haberi duyan Bolu halkı, doğanın yeniden canlanacağı günleri sabırsızlıkla bekliyor. Keklik ve sülünlerin doğaya salınması, hem avcılık için önemli bir kaynak oluşturacak hem de doğa yürüyüşleri yapanların karşısına çıkacak bu sevimli kuşlar, gün geçtikçe artan ilgiyle karşılaşacak.