Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde yaralı halde bulunan bir porsuk, tedavisinin ardından Kazdağları'na geri döndü. Üç ay önce bir vatandaş tarafından boş bir arazide keşfedilen porsuk, Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Kazdağları Şefliği ekiplerine teslim edildi.

Porsukun tedavi süreci boyunca, gerektiğinde doğal ortamına rehabilite edilmesine de özen gösterildi. Nihayetinde, ekipler tarafından Kazdağları'nın uygun bir bölgesinde doğaya salınan bu sevimli yaban hayvanı, doğal yaşamına yeniden merhaba dedi.

Yetkililer, doğada yaralı veya yardıma muhtaç durumda bulunan yaban hayvanlarının, DKMP ekiplerine bildirilmesi gerektiğini vurguladı. Doğayı koruma çabaları, hem hayvanları hem de ekosistemi korumak adına büyük önem taşıyor.