Bursa'nın İnegöl ilçesinde, geleneksel 'toprak bastı' geleneği bir kavga sonucunda kanlı bir hale dönüştü. Olay, Orhaniye Mahallesi'nde, akşam saatlerinde meydana geldi.

İddiaya göre, Tolga K. (34), 'toprak bastı' parası olarak aldığı 15 bin TL'yi damadın babasına geri verdi. Ancak bu durumu öğrenen arkadaşı Murat C., parayı geri istemek için Tolga K. ile yüzleşti. İkili arasında başlayan tartışma, kısa sürede bıçaklı bir kavgaya dönüştü.

Murat C., yanında bulunan bıçakla Tolga K.'yi sol bacağından iki kez bıçakladıktan sonra olay yerinden kaçtı. İhbar üzerine gelen 112 Acil Sağlık ekipleri, yaralıya ilk müdahaleyi yaptı ve Tolga K. ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Yaralının sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu bildirildi.

Polis, olay yerinden kaçan Murat C.'yi yakalamak için soruşturma başlattı. İnegöl'de bir geleneğin böyle bir sonla noktalanması, mahallede derin bir üzüntü yarattı.