Denizli'nin Çameli ilçesinden giden heyet, Azerbaycan'da sıcak bir karşılama ile karşılandı. Çameli Kaymakamlığı, Çameli Belediyesi ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğiyle yürütülen kardeş şehir protokolü kapsamında, Çameli Anadolu Lisesi'nin öğretmen ve öğrencilerinden oluşan bir grup, resmi bir ziyaret için Azerbaycan'a gitti.
Heyet, Bilesuvar İlçe İcra Hakimiyeti Başkanı Faiq Qürbtov tarafından makamında kabul edildi. Ziyaretin ilk adımı, Azerbaycan'ın Ulu Önderi Heydar Aliyev'in anıtını ziyaret etmek oldu. Denizli heyeti, burada anıta çiçek bırakıp saygı duruşunda bulundu. Bu anlamlı an, iki ülke arasındaki dostluk bağlarını daha da güçlendirdi.
Resmi kabul sırasında, birçok önemli isim bir araya geldi. Bilesuvar İlçe İcra Hakimiyeti Başkanı Faiq Qürbtov, Mübariz İbrahimov Eğitim Kompleksi Müdürü Aqşin Bağırov, Çameli İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Kürşat Yellice ve Çameli Belediye Başkanı Cengiz Arslan’ı temsilen İsmail Durmaz, Çameli Anadolu Lisesi Müdürü Hüseyin Hoş ile öğretmenler ve öğrenciler toplantıda yer aldı. Toplantıda, iki kardeş şehir arasındaki eğitim ve kültürel iş birliğini güçlendirmeye yönelik projeler masaya yatırıldı. Gelecek dönemdeki iş birliklerinin her iki bölgeye de önemli katkılar sağlaması bekleniyor.