Finike'de eğitimde sağladıkları desteklerle öne çıkan hayırseverler Selahattin ve Hülya Onur, Hacı Zehra Onur Anaokulu'nda düzenlenen yıl sonu programında teşekkür plaketi ile onurlandırıldı.
Yıl sonu etkinliğinde, okulda eğitimlerini tamamlayan minik öğrencilerin sahne gösterileri, velilerin ve davetlilerin büyük ilgisini topladı. Okul müdürü Feyza Özbağ, plaketlerini takdim ettiği Onur çiftine, eğitime yaptıkları maddi ve manevi katkılardan dolayı içtenlikle teşekkür etti.
Etkinliğin sonunda öğrenciler kep atarak mezuniyet coşkusunu yaşarken, aileleriyle birlikte bu özel anı ölümsüzleştirmek için hatıra fotoğrafı çektirdi. Herkesin yüzünde bir gülümseme, bu güzel günün anısını kalplere kazıdı.