Çanakkale'de Özel Güvenlik Haftası, bu yıl da anlam dolu etkinliklerle kutlandı. Vali Doç. Dr. Ömer Toraman ve İl Emniyet Müdürü Ergün Dağıstanlı, özel güvenlik görevlilerini makamlarında ağırlayarak, onların özverili çalışmalarını takdir etti.

26-30 Haziran tarihleri arasında kutlanan haftada, özel güvenlik görevlilerine teşekkür belgeleri verildi. Bu belgeler, kent genelindeki güvenlik hizmetlerine olan katkılarının bir sembolü oldu. Vali Toraman, özel güvenlik görevlilerinin toplum için ne denli önemli bir rol oynadığını vurgulayarak, onlara teşekkür etti.

Hafta kapsamında ayrıca, çeşitli kurumlarda görev yapan özel güvenlik personeli de ziyaret edilerek, onların özel günleri kutlandı. Bu ziyaretler, güvenliğin sağlanmasında emeği geçen tüm çalışanlara bir parça motivasyon sağladı.