Çanakkale’de, 2006-2 Tertip 2. Grup acemi erler için düzenlenen ant içme töreni, askeri ve mülki erkân ile ailelerin katılımıyla gerçekleştirildi. Çanakkale Jandarma Eğitim Merkez Komutanlığı’nda büyük bir gurur günü yaşandı.
Törene yoğun katılım gösteren protokol üyeleri arasında Çanakkale Valisi Doç. Dr. Ömer Toraman, Amfibi Kolordu Komutanı Tümamiral Hüseyin Tığlı, Çanakkale Boğaz ve Garnizon Komutanı Tuğamiral Mustafa Biçen ve Bilecik Jandarma Eğitim Komutanı Tuğgeneral Yusuf Aslan yer aldı. Asker ailelerinin de yoğun ilgi gösterdiği törende, acemi erler ant içerek, kahramanlık yolunda ilk adımlarını attı.
İsmetpaşa Mahallesi'ndeki bu anlam dolu törende, ailelerin gözlerindeki gurur ve coşku, askerlerin gelecekteki görevlerine olan inancını pekiştirdi. Çanakkale’nin sıcak atmosferi, bu özel günde daha da hissedildi.