AK Parti’nin 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı, bu yıl Sakarya’nın güzel ilçesi Sapanca’da büyük bir katılımla gerçekleştirildi. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, toplantının ikinci gününde Sakarya heyetini kabul ederek, şehrin geleceğine dair önemli görüşmeler yaptı.
Toplantıya katılan isimler arasında AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ali İhsan Yavuz, milletvekilleri, büyükşehir belediye başkanı ve il başkanı da yer aldı. Sakarya'nın dinamiklerini ve gelecekteki projelerini Cumhurbaşkanı Erdoğan’a aktaran heyet, şehrin gelişim vizyonunu da paylaştı.
Görüşmenin ardından Sakarya Büyükşehir Belediye Başkanı Yusuf Alemdar, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Cumhurbaşkanımız hemşehrilerimize selamlarını ilettiler. İyi ki varsınız Sayın Cumhurbaşkanım" ifadelerini kullandı. Ayrıca, AK Parti Sakarya İl Başkanı Yunus Tever, toplantının önemine vurgu yaparak, "Büyük ve Güçlü Türkiye idealine hizmet etme gayesiyle durmadan çalışmaya devam edeceğiz" dedi.
Bu tür buluşmalar, Sakarya’nın projelerini ve yatırımlarını daha ileriye taşımak için büyük bir fırsat sunuyor. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın destekleriyle, Sakarya’nın geleceği daha da aydınlık olacak gibi görünüyor.