Denizli'de Aydın-Denizli otoyolunda büyük bir kaza meydana geldi. Otomobil ile yolcu otobüsünün çarpıştığı bu kazada, otobüs kontrolden çıkarak bariyerlere çarptı. Kazanın şiddetiyle birlikte, 1'i ağır toplamda 20 kişi yaralandı.
Olayın ardından 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan ihbarla birlikte, bölgeye sağlık, jandarma, AFAD ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine ulaşan ekipler, yaralılara ilk müdahalelerini gerçekleştirdi.
Kazanın ardından, 11 yaralı ambulanslarla Denizli'deki hastanelere kaldırıldı. Ayrıca, 9 kişinin de özel araçlarla Nazilli Devlet Hastanesi'ne götürüldüğü öğrenildi. Kazanın sebebiyle ilgili soruşturma ise devam ediyor.